taas se surullisen kuuluisa maanantai lähestyy=(

olen koko ikäni taistellut ylipainosta ja osallistunut eri pudotusohjelmiin mm. painonvartijat, keventäjät ja extravaganza. Kaikista tosin olen saanut painoa alas mutta tullut takas joko ennemmin tai myöhemmin ellei tuplasti=(

nyt olen liittynyt jälleen extravaganzaan  kun haluan näyttää hyvältä ja saada painoa pois. Toki se maksaa ja paljon mutta minkäs teet kun yksin sitä ei pysty tekee vaan tarvii jonkun tuen ja motivaatiolähteen ym...

mutta saa nähdä huomenna sitten aloitetaan pussia 3/pv syömään ja liikkumaan tietty elixian kuntokeskuksissa=) sinne kun minulla on kausikortti. Yritän ilmoitella joka viikko mitä on tapahtunut ja miten mennyt. Toivon että on  muitakin minunlaisia ihmisiä että pääsis vaikka jakamaan täällä tuntemuksia/päiviä...

et ei muutaku maanantaita odottelee (innolla) ;)

terkuin

 

ikuinen laihduttaja =/

 

 

 

p.s tää ei oo mun kuva mutta tälläinen olo mulla on:):)